BMW isi face marketing inteligent la muzeu

de: Alexandru Puiu
02 12. 2012

In muzeul BMW din Munchen, o companie intitulata ArtCom a realizat o creatie originala si spectaculoasa bazata parca doar pe niste bile. Urmeaza spectacolul oferite de acele bile.

Nu mai putin de 714 bile metalice au fost folosite in ceea ce pare a fi o animatie kinetica. Fara vreo un compromis pe partea de tehnologie din spate, o sursa deosebita de magie se regaseste in atentia la detaliu folosita de sistemul computerizat ce propulseaza intreaga scena. Ca si idee, intregul sistem a fost creat in principiu pentru a oferi vizitatorilor de la muzeul BMW din Munchen o lectie de istorie vis-a-vis de limbajul de design folosit de gigant in masinile sale.

In practica, vorbim de o animatie 3D realizata exclusiv prin intermediul unor bile legate de fire foarte subtiri ce isi schimba in permanenta forma. Daca nu ai sti, sentimentul este ca cineva modeleaza si remodeleaza o creatie din plastilina cu o viteza foarte mare.